Smoothie din castravete, mar si banane

Acum vreo luna incercam sa tin un Jurnal de Primavara care a esuat cu brio. Imi promiteam pe atunci saptamani de cura cu smoothie-uri fantastice la micul dejun si-o curatare totala minte-trup. Rauri de sirop de agave si lapte de migdale, cum s-ar zice. But then Easter happened. Nu pot spune ca m-am imbuibat hidos. Am fost la fel de ponderata (ca si cum asta e un cuvant de-acolo de unde vin eu) ca in orice alta zi, a fost primul meu Paste fara carne, mi-am urmat cursul zilnic ca si cum mieii nu ar fi behăit traditional in farfurii cu un etaj mai jos, dar asta este cu totul si cu totul asta discutie. Doua oua cu mustar recunosc ca am ciocnit, je suis Vinovățilă. Trebuie sa mai notez faptul ca e destul de dificil sa tii o cura de smoothie-uri atunci cand mergi in vizite departe de casa. Pana cand voi relua jurnalul cu pricina si imi voi bate-n cuie un nou acoperis in noua casa ce va fi, voi raporta din bucatarii cu imprumut.  Sa ne fie scuzat!

   

       Ingrediente(2 portii):

  • 3/4 castravete englezesc (d’ala lung de se gaseste la supermarket)
  • 1 mar
  • 2 banane
  • 1 legatura patrunjel
  • zeama de la o lamaie
  • 1/4 pahar apa plata

Am spalat legumele si fructele. Da, inclusiv lamaia. Chiar daca nu ma folosesc de coaja ei, nu as vrea sa stiu ca mainile care au testat-o in magazin/piata sau impuritatile de pe tejghea ajung in paharul meu. Am curatat castravetele de coaja – politica mea vis a vis de castravetele din supermarchet, nu intrebati.

Am taiat castravetele, marul (fara cutor si seminte) si bananele in cuburi, am tocat patrunjelul cu tot cu tulpina si le-am bagat in vasul blenderului impreuna cu zeama de lamaie si apa plata. Am blenduit pana au ajuns pasta. In functie de consistenta dorita, acum se mai poate adauga putina apa si se mai blenduieste putin. Eu nu am mai simtit nevoia. Am tras cateva fotografii si am impartit prada cu fratele meu in bucataria de imprumut de la Gara de Nord. Daca nu aveti un frate la Gara de Nord si o bucatarie de imprumut, puteti savura in pustietatea canapelei adanci impreuna cu o carte sau o revista. Sau nu. Nu mi s-a parut la fel de satios precum cel din mere, patrunjel si lamaie, dar a fost mai fin, gustativ vorbind. M-am conformat. Puteti alatura o sălățuie de aceeasi teapă sau niste sandvisuri din paine integrala cu crema proaspata de branza si coriandru, ceapa verde si porumb facute pe grill.

Dragoste!

 

Leave your impression

