Hedonism One-on-One: Cioco-Banana Milkshake

o-matic

 

N-am mai scris aici de ceva timp. Așadar, m-am gândit că dacă postez ceva cioco-based, doamnele vor ovaționa, vor face valuri cu mânuțe rânduri-rânduri ca la întâlnirile de dezvoltare personală si vor omite să critice nivelul meu de neseriozitate blog wise. Orice, numa’ in gura lupului doamnelor să nu te bagi! Căci, știți voi, doamna-și schimbă gențile ca pe șosete, dar năravu’ ba! Acum nu vă imaginați că am mai facut ceva în ultima vreme în afară de a băga la ghiozdan și de a căuta o casă, dar, înainte de a părăsi apartamentul de pe Academiei, am apucat să mi-o dau cum se cuvine, dacă mă înțelegeți. E tot ce necesită o femeie respectabilă, dar cu o adicție rușinoasă despre care evită să discute public: ciocolată consistentă și sățioasă – alinare pentru suflet, supărări și câteva frustrări comune, ACUM fără efortul masticației!

 

xx

o-maticx

 

Ingrediente (1 porție grăsană):

  • 1/2 pachet biscuiți Picnic cu cacao
  • o ciocolată de casă
  • 1 banană, preferabil înghețată
  • 1/3 pahar lapte de orez

 

Se aruncă toate ingredientele (ciocolata + biscuiții se mărunțesc) zeflemist, dar cu grație într-un blender și se amețesc până se formează un shake omogen. Se mai completează cu lapte, în funcție de consistența dorită.

Se savurează pe ascuns, departe de ochii privitorilor sau a familiei. Ssssluurp!

Leave your impression

