Despre The Big Lunch și prânzul meu cu prieteni

the-big-lunch-bucuresti

sarea-poster-02-blog.jpg

Acum două săptămâni pe vremea asta mă rugam, în timp ce împachetam tacâmuri și făceam dressingul pentru salata dulceagă de cuscus cu linte și stafide, să nu plouă și să ajung la timp pe Stefan cel Mare. Mă așteptau zece oameni mai mult sau mai puțin înfometați, dornici să contribuie cauzei despre care le-am povestit cu drag.

Despre The Big Lunch știam deja de ceva vreme și îmi doream să mă pot implica într-un fel sau altul, însă nu știam cum. Bine a fost că știau alții și au fost destul de dragi încât să mă abordeze și să mă implice. Lucrurile frumoase pe care ți le dorești le atragi. Și aici nu mă refer la obiecte, cât la stări, situații și oameni potriviți ție. Anca Bădescu, draga de ea, mi-a scris și m-a implicat în proiectul ăsta frumos demarat de Fundația Pact, Pact pentru Comunitate, înscris în lista de proiecte participante la The Big Lunch Bucharest, cel mai mare prânz social de la noi făcut după chipul și asemănarea celui britanic. Scopul nostru, al celor cinci “bucătari” cooptați pentru proiect, și al fundației, este de a strânge fonduri pentru construirea unui loc de joacă pentru 70 de copii din comuna Bârca, județul Dolj. Despre asta puteți citi, pe larg, pe pagina proiectului.

Personal, am făcut prânzul ăsta cu prieteni, oameni dragi, vecini, pisici și bebeluși ochioși pentru că am un fetiș să hrănesc oameni pentru a ne bucura unii de compania altora, pentru a interacționa și în afara ecranelor de telefon sau laptop și de a face o donație simbolică, după buzunarul fiecăruia, pentru a arăta și altora că se poate să nu fim doar pentru noi și , sper eu, să îi îndemnăm și pe alții să contribuie atât cât pot pentru a crește niște zâmbete de copil.

Vă invit și vă îndemn și pe voi să ne susțineți cauza și să donați online accesând pagina evenimentului sau direct prin formularul de pe Galantom.ro până pe data de 15 octombrie.

Vă las cu câteva fotografii de la prânzul nostru și cu promisiunea să revin cu rețetele bucatelor de atunci, că e păcat să nu vi le împărtășesc.

2014-10-02 07.26.32 2

2014-10-02 07.15.45 2

2014-10-02 07.23.28 2

salata_dulceaga_de_cuscus_cu_linte

tabouleh

pate_ciuperci_linte

rosii_calde

2014-10-02 07.31.38 3

2014-10-02 10.53.28 2

I’m here for the applause, desigur!

2014-10-02 10.37.32 2

2014-10-02 10.40.13 2

2014-10-02 07.37.41 3

2014-10-02 07.40.33 3

2014-10-02 07.39.48 1

Leave your impression

