Ghivecele cu sistem de autoumidificare – Giveaway Dor de Verde – Giveaway Încheiat

IMG_5940ii

IMG_5874ii

Mereu am spus că nu există coincidențe și că tot ceea ce se întâmplă în viața noastră are un scop precis. Asta o să susțin cu pumnul strâns și bărbia ‘naltă toată viața mea de om. Pe Irina am cunoscut-o la ea în Timișoara în vara vieții mele, 2010. Am iubit-o din prima clipă și, deși nu ne-am mai văzut decât o dată, fugitiv, cu promisiunea să ne reîntâlnim curând, o simt aproape de inima mea, ca și cum ne-am avea ora noastră săptămânală de cafea cu biscuiți și râsete din toți rărunchii. Atunci când mi-a scris să îmi povestească despre proiectul ei de suflet,Dor de Verde, am știut de ce se-ntâmplă lucrurile și am rezonat.

IMG_5912ii

IMG_5889ii

IMG_5882ii

Acum, Irina nu cred că știe, dar, deși ador toate plantele și tot ce crește din pământ bogat, sunt cea mai neîndemânatică atunci când vine vorba de a le crește și îngriji. Am crescut o parte din viață la casă cu grădină mare și bogată, plină de pomi fructiferi, vie, legume și flori și în apartament unde mama ținea ghivece cu nemiluita cu flori superbe și nu am fost aptă nicio clipă în viața mea să îmi amintesc să le ud sau să le vorbesc. Noroc că pisicile mele au glas, iar stomacul știe să-mi cânte de foame. Și acum urmează partea interesantă care m-a facut să cred că Irina a făcut ghivecele astea special pentru mine, doar că fără să aibă habar.

În pachetele Dor de Verde, căci așa le numesc Irina și Ciprian -fostul ei coleg de liceu împreună cu care a dezvoltat ideea asta frumoasă -, sunt incluse turba, semințele gata de plantat, un flacon cu biofertilizator pe bază de alge marine și ghiveciul cu sistem de autoumidificare. Fix pentru oameni ca mine: uituci, amețiți, stângaci sau cu prea puțin timp liber pentru a se ocupa de creșterea plantelor. Serios, asta-i sclipire de geniu!

Pe lângă o listă mare de plante aromatice, inclusiv păpădie, asmățui, șofrănaș și năsturel, dragii de la Dor de Verde au o colecție minunată de ghivece cu mini legume și fructe, flori și plante medicinale gata de plantat și crescut câtă vreme voi sunteți la birou sau plecați peste weekend de-acasă.

Eu mi-am primit ghivecele cu păpădie și busuioc roșu și mă topesc de încântare să văd firișoarele crescând de unele singure fără să le port de grijă sau să îmi amintesc dimineața, în drum spre shop, că am uitat să le ud de o săptămână și mai bine, ca o mamă denaturată ce sunt și să îmi fac mustrări de conștiință ziua-ntreagă. Și ca să fie toată lumea lipsită de griji și mustrări ca mine, eu și Irina ne-am gândit să oferim unui cititor două ghivece deștepte și independente, așa cum ar trebui să fie toate ghivecele de pe lumea asta.

Așadar, dacă vă doriți în casă și-n curând în farfurii ghivecele astea minunate cu roșii chiquita și creson, tot ceea ce trebuie să faceți e să vă împrieteniți pe Facebook cu Dor de Verde, să fiți prieteni cu mine pe Facebook și să dați like și share public fotografiei cu concursul de pe pagina de facebook hrană pasiune suflet. Giveaway-ul începe astăzi, 12 aprilie, și se încheie vineri, 18 aprilie, ora 23:59. Voi face extragerea cu ajutorul random.org și voi anunța câștigătorul sau câștigătoarea aici, sâmbătă dimineață.

Mult spor și dor de verde!

 

Giveaway incheiat!

rndm

Leave your impression

