Sandviș de primăvară cu brânză și leurdă

Untitled-1

Mi-a plăcut mereu, în sinea mea, să spun că sunt mai mult o vrăbiuță, o rândunică sau vreo pasăre minusculă și exotică pictată în culorile curcubeului, doar că mai ghetto strident. Adevărul e că sunt mai mult un urs. Un urs țâfnos și mormăit care stă ascuns în bârlog cât e iarna de lungă sub falsa protecție a unei fortărețe improvizate din conserve și saci de cartofi. Apoi vine primăvara și apar leurda, untișorul, frunzele fragede de păpădie și iese în lume pasărea-balerină hiperactivă și stridentă de sub blana groasă de urs nesuferit și socially awkward.

Ce, v-ați fi așteptat mai curând la o poveste despre primăverile pastel din copilărie, așa-i? I ain’t all honey and almond milk, girlfriend! Cert e ca, din momentul în care apar primele raze de soare din sezon cu viață și verdeață, mă trezesc ca toporașii în miez de câmpie proaspătă, mă reîndrăgostesc de tot ce am și ce nu am și îmi promit din nou că primăvara asta voi învăța să merg pe bicicletă și că voi purta minim o rochie. Maxim două. Mă bucur să vă scriu din nou!

IMG_5710edit

IMG_5763edit

Ingrediente

Pașii sunt atât de simpli și evidenți că mi-e și rușine să-i mai scriu, dar mă tem că cineva trebuie să o facă.

Am tăat chifla pe din două, am uns-o pe interior, pe ambele părți, cu ulei de măsline și cimbru și le-am fript puțin într-o tigaie antiaderentă. Le-am frecat cu un cățel întreg de usturoi. Am pus, pe straturi, frunzele de salată, leurda, ceapa verde, frunzele de pătrunjel, feliile de brânză, un praf de cimbru și feliile de cașcaval. Am uns capacul chiflei pe interior cu smântână și am fixat pe ea măslinele.

Simplu? Simplu!

Să aveți o primăvară vie!

IMG_5667edit

3 gânduri despre &8222;Sandviș de primăvară cu brânză și leurdă&8221;

Leave your impression

