I se scurse vara printre dește precum balta printre pește

Photo1286

Photo1362

Photo1366

Photo1367

Photo1355

Photo1277

Photo1373

Photo1370

Photo1376

Photo1368

Photo1379

Photo1290

Photo1361

Dacă nu aș fi tras atâtea foloase dintr-un sezon atât de îmbelșugat și roditor și dacă nu aș fi putut, omenește minuscul, să ofer o mică parte înapoi naturii, atât cât m-oi pricepe eu, mai că m-aș fi mulțumit numa’ c-o lună de vară (și) anul acesta. Plajă n-am făcut, iară marea mi s-a lăsat gâdilată cu piciorul doar o dată, așa, în obiceiul meu sezonier de a o vizita ca pe-o veche prietenă. Avem o înțelegere. Eu nu reușesc să-nvăț să înot, ea nu vrea să mă țină la suprafață de bună voie și obraz subțire, așa că ne facem amândurora un favor. Ne iubim tare mult de altfel. Îmi mângâie pielea, mă ușurează temporar de povara gravitației, îmi permite să fac câte o plută înainte de a mă alunga cu vreun val venit să îmi prefacă stomacul saramură, mă lasă să-i înțeleg statornicia și lunecușul. Eu, de altfel, o onorez cu prezența-mi, căci știu cât duce uneori dorul chior de-un om real și modest generos care să o priceapă în tăcerea ei perfectă. Și să tacă mâlc, deștept. Uneori caută oameni în care să se reflecte și ea, marea.

Dacă n-ar fi fost ea, dacă n-aș fi trăit weekendurile cu mure proaspete din fundul curții și prune violet din pom, dacă nu și-ar fi făcut veacul roșiile coapte prin odaia mea să mă umple de iubire, mai c-aș fi plâns precum un prunc pentr-o toamnă timpurie și m-aș fi hrănit mereu cu vreascuri ca să cresc cu ploaie, pături, pălării și șaluri, mâțe-mbârligate printre craci de om tihnit cu ceai ‘dulcit cu miere și dulceață de salcâm așteptându-și primăvara, primăvara când mă nasc cu florile odat’. O primăvară și o toamnă aș trăi și cum o simt eu cred că v-ar plăcea și vouă. Și să vă placă toamna asta cum o voi celebra și eu, cu struguri și cu vin, zacuști și gemuri de gutui și turte.

Iubire să aveți în suflet și să culegeți roadele iubirii ce ați semănat în an!

3 gânduri despre &8222;I se scurse vara printre dește precum balta printre pește&8221;

Leave your impression

