Se Gătește-n Suburban

1

PicMonkey Collage

M-am mai batut eu cu pumnii in piept si m-am mai autointitulat — căci, drept vorbind acum, ce coroană stralucește mai tare și mai tare decât cea brodată manual? – a se sesiza gluma cu tentă autocritică — pe propagandistul și puritanul habotnic al subculturii, dar nu cred că-mi dădea vreo cineva crezare. Ori poate cineva chiar m-a crezut, căci altfel nu stăteam acum scriindu-vă aste rânduri cu o răceala cruntă, un teanc de servețele si un bol de zmeură culeasă de mama din grădină. Sâc?

Câteva lucruri mari și late știu zilele astea:

  1. Începând cu numărul în desfășurare, sunt contribuitor la Suburban Magazine. Asta dacă mă mai suportă careva.

  2. Revista se află pe suburbanmagazine.ro . Mergeți și-o citiți!

  3. Nu poți, am zis NU poți să mănânci două tarte cu caramel în trei oameni. În două ore. E greșit!

  4. Răceală de vară/Greșeală fatală

  5. Nu te naști agent imobiliar. Agent imobiliar devii.

In încheiere spun: mulțumesc, Mădălin Chirilă, om răbdător,  căci mi-ai permis să te frec la cântecele și … stii tu, “principiul liniilor invizibile”. Să știi că nu există asemenea principiu. Nu cred. I made that up. Nu-mi pare rău.

Leave your impression

