Secretul din gradina

IMG_4067

IMG_4064

 

Dupa ce veti fi citit aceste randuri, nu veti fi aflat despre cum se sadeste, hraneste si cultiva leguma, nu veti fi invatat sa afanati pamantul ori sa faceti topping plantelor si mai mult ca sigur nu va veti fi bucurat pentru frazele naucitoare in care voi fi parlamentat despre Cum se pun muraturi pentru iarna – Ghidul amatorilor, pentru ca nu am de gand. E inca iarna, e destul; iar eu muraturi mai am.

Aceasta este pledoaria mea pentru caldura, pumnul meu in masa pentru vara, lingura mea zdranganita in castron pentru rosii, busuioc, salate; flori, fete si baieti, festivaluri, cantareti.

 

IMG_4080

IMG_4122

IMG_4073

IMG_4083

IMG_4095

IMG_4135

IMG_4136

IMG_4078

IMG_4101

IMG_4090

IMG_4087

IMG_4108

IMG_4142

IMG_4092

IMG_4115

IMG_4117

IMG_4128

IMG_4104

IMG_4148

IMG_4051

IMG_4044

IMG_4056

 

 


  • Gradina e a mamei, legumele ALE MELE TOATE!

** Anul trecut pe vremea asta eram la picnic :(

3 gânduri despre &8222;Secretul din gradina&8221;

    • Nu, nu am postat vreo reteta pentru quiche-ul acela, dar blatul e identic cu cel pe care l-am facut pentru cel cu rosii si ton (gasesti reteta aici > http://bit.ly/12U7Rkx), doar ca l-am pregatit rustic, fara tava, ca aici: http://bit.ly/ZRcpa3

      Umplutura e mega simpla: bati 3 oua, amesteci cu branza ta preferata (vreo 200-300g), putina smantana, busuioc si busuioc lamaios proaspat, cimbru, rosii cherry, ardei gras rosu si putina sare daca branza nu e deja sarata. Ungi crusta cu un ou batut cu lapte. Temperatura medie la cuptorul incins, 30-50 minute, in functie de cuptor, iar cand e gata razi putin cascaval pe deasupra.
      Eu tin minte ca m-am lins pe degete atunci. Daca faci, sunt curioasa sa-mi spui cum ti-a iesit.
      :-)

Leave your impression

