Un an in imagini

PicMonkey Collage

Anul trecut pe vremea asta … well, undeva pe la 12-1 noaptea incarcam primele fotografii cu ceva proaspat gatit in contul meu de Blogger, pe blogul proaspat creat si bibilit si pus pe privat de cateva zile, asteptand sa realizez perfectiunea AIA demna de publicat. “La naiba cu asta”, mi-am zis! Primele cadre cu bucate sunt facute dupa miez de noapte sub un bec aproape orb, in cea mai intunecoasa, dar tare draga mie bucatarie, in Dunarea aia daramata si ridicata din mormane in miezul Universitatii. Slava cerului ca am invatat sa prind cadre ceva mai decente si sa ma bucur de lumina plina si clara de soare, altfel m-as fi scaldat in oroare si rusine toata viata. De mediocritate n-am scapat, dar iata ca ma scutur. rade

Nu voi sta sa povestesc cum am invatat sa fac aia si aia, foloasele pe care le-am tras ori oamenii minunati pe care i-am cunoscut in tot timpul asta si cat de minunata si plina de sens este viata mea. Bullshit! Tot ce am agonisit eu port in suflet si folosesc sa infasor in jurul meu precum o paturica de vorbe moi si netezi ori de cate ori sunt jos. Pe astea nu le-mpartasesc cu nimeni, caci putinul egoism ma tine-ntreaga. Acum … de iubit eu va iubesc, iara tot ce va doresc sunt tarte in cuptor incins. V-as mai insira vreo doua, dar am o pizza de-mbucat acum si multe vase in chiuveta.

Dragoste!

Un gând despre &8222;Un an in imagini&8221;

Leave your impression

