My 6th PopUp Dinner | La Cina la Groove On prezinta PopUp Dinner

O sa va vorbesc despre ceva ce fu frumos. Da, astazi o sa va scriu despre ceea ce fu o seara furtunoasa cu lume frumoasa pe bine pusa si organizata masa, dans-balans langa platane si mai cate, si mai cate. O sa va scriu orisice, numa’ despre cum nu am facut eu nimic toata vara sa nu va spun. Si toata toamna si mai ca-i iarn’ amu amu. Of, ca tare multe luni la mijloc fu.

 

Da-s aici si-s pregatita sa ma dezleg la scris, ca la limbarnita-i mai greu. Cine ma cunoaste stie ca baremi o garoafa de jumate de imi indesati sub nas si sunt cel mai priceput orator. Insistent, dar orator, pe principiul “dragoste cu forta”.

 

La un moment dat va vorbeam despre un proiect drag initiat de catre Madalina (Sweet Tooth), pe numele lui La Cina la Groove On. Intre timp, am absentat, rapusa de vara dogoritoare si lenea pangaritoare, si de la Cina si de pe blog, lucru evident.

 

In vreme ce sedeam eu letargica imprimata-n canapea cu o cafea ori ceai ori tarta si-o pisica-mic-colac, pui de mata varcolac, Madalina a facut pe eroina si-a pus rotile-n miscare. (She might as well bitchslap me for me being me once in a while.) A facut o sedinta indestulatoare de PopUp Dinner chez Irina Hristu ca sa puna tara la cale. Irina, alta doamna pusa pe treaba. Organizeaza impreuna cu sotul ei, Valos Kalos, PopUp Dinner chiar acasa la ei si se pare ca este mare senzatie. Acum povestea este lunga, dar voi puteti afla mai multe despre Irina Hristu si al ei PopUp aici si aici. Si are si site si blog. O sa le gasiti mai jos.

 

Acum sa vedeti unde vreau de fapt sa ajung cu toata tarasenia: geniul, numit ceva mai sus si in continuare in aceasta postare si multe alte viitoare Madalina, a dat nastere, impreuna cu Irina, la un eveniment de-a dreptul minunat. La Cina la Groove On prezinta My 6th PopUp Dinner a strans sub acoperisul Groove On Radio nu mai putin de 25 de suflete cu pofte fel de fel in Studio Cultural, fara sa ii mai socotesc si pe cei infometati de tandreturi muzicale, caci vineri seara se petrece Cod Funk cu Tzuc drept gazda, unde don Emap fu invitat – s-a servit boogie pe platou si la platane!

 

Iac-asa se rotunjea ceasul de vreun sapte intr-o vineri seara chiar pe doua ale lunii cand am ajuns eu intr-un suflet la Groove On Radio. Liniste si pace. Si muzica, desigur. Eu si Madalina, un maldar, maldaroi, ditamai teancul, ca sa fiu mai explicita, de frunze galbioare si aramii deopotriva culese de insasi Dumneaei si-alta stiva de poezii printate din Emil Brumaru, asteptandu-si cuminti vremea.

 

Si iaca vremea se facu. Si cat si-a imbalsamat domnita Chitac generoasele felii de bezea cu o crema de lamaie de la care am salivat sistematic intreaga seara, eu m-am pus pe decorat poezii porcoase cu frunze frunzoase pentru a le folosi drept suport pentru farfuriile celor ce urmau sa vie cu burtile care mai de care mai goale. Si au venit, drept sa va spun, strapungandu-ne cu ochii, vazand ca ne lungeam ca soparlele la soare cu toate doamnele brune si berile blonde si cu fosnaiala noastra cu tot si hlizelile de prescolari. Workshop spontan ce s-a mai iscat!

 

Si sa se fi tot facut vreun zece pan-am ispravit cu toate si au inceput fetele sa ne imbie cu ale lor bucate. Ferice de cei ce s-au indestulat atunci, dar nici eu nu prea ca m-as plange! Mi-am incropit meniu tare consistent: bere, tutun si clickaieli de aparat.

 

Apai sa incep a va spune ce merinde s-au tot perindat pe mese. Irina Hristu a fost cea care s-a ocupat de startere si main course, iara Madalina a venit cu dulcegariile si au lunecat pe gat in felul urmator:

 

Starter: supa crema de dovleac si mere verzi cu salvie si nuci

Main:

Quiche cu ceapa caramelizata, rosii uscate si branza de capra
Salata de dovleac cu feta si nuci
Salata Waldorf

Desert: smochine proaspete umplute cu miere si migdale, stropite cu sirop de trandafir si inghetata din cidru de mere

 

Bezeaua despre care povesteam mai sus a fost off-menu, ceea ce inseamna ca Madalina a lasat-o spre vanzare la pretul minuscul de 4 lei fiorosi tuturor pofticiosilor nestaviliti. Cea mai pofticioasa eu am fost!

 

Acum, pentru a putea gasi pe toata lumea aflata sub incidenta festinului povestit, aveti la dispozitie linkurile ce urmeaza:

 

 

Sarutari si dragoste!

Leave your impression

