Surpriza! Ladleful in revista GoodFood


A aparut cocotat pe tarabele de presa noul numar (iulie-august) al revistei GoodFood. Asa se face ca blogșorul asta mic si mie drag a aparut la loc de cinste intr-un articol dedicat evenimentului care s-a petrecut pe 15 iunie la Brasov – Arena Bucatarilor. V-am povestit aici, daca-mi sunteti cu tinere de minte!

Primul lucru pe ziua de maine va fi sa fug si eu la chioscul de ziare sa insfac un exemplar, caci mare mi-e rusinea sa va spun ca nu am facut-o inca! Vestea asta superba am descoperit-o din accident, pe blogul Bianquai, in urma cu {sa zicem} trei sferturi de ora!  Scan-ul cu articolul tot de la ea e furat, sper sa nu se supere pe mine, dar Na! ca mi-s uituca, zapacita si lenesa din cale-afara!

Asadar: 1. maine sunt la chiosc, promit!

  1. ma angajez sa rasfoiesc pana ma prinde o pofta nebuna de ceva dulce

  2. gatesc ceva dulce

  3. fac o postare prin care sa imi justific absenta nerusinata si nemotivata de pe blog

  4. va impartasesc o poveste divina despre cum am gatit niste pui cu bere neagra

Luati-va GoodFood pentru niste cravings de nota 10+, poate va loveste in frunte inspiratia!

Leave your impression

