Micul dejun e bun si-n ajun: Bruschete cu patrunjel

bruschetti_uno

bruschetti_due

bruschetti_tre

bruschetti_quatro

Ma plictisesc destul de repede de aceleasi gustari. Aceleasi cereale, aceleasi seminte si fructe, sandvisuri cu branza si ceai negru cu lapte. Ih, am simtit nevoia sa schimb cumva vesnica hrana din zori sau din seara.

Gustarea aceasta am testat-o la orice ora si mi-a placut de fiecare data, fara exceptii.

Ingrediente (pentru 12 bruschete):
6 felii de paine toast
2 tipuri de branza:1. care se topeste usor (ex. cascaval)2. semi tare/gumata (ex. telemea, cas)
ulei de masline
cimbru uscat
patrunjel proaspat

Am pus cuptorul la incins. Am tapetat o tava cu hartie pentru copt (pergament).

Am taiat feliile de paine in jumatate pe diagonala pentru a obtine triunghiuri si le-am uns cu cate o lingurita de ulei de masline. Am asezat felii de branza (2.) si am presarat cimbru uscat. Am adaugat branza (1.) pe deasupra si patrunjel proaspat tocat. Am pus triunghiurile din paine in tava si am dat la cuptor circa 10 minute la temperatura medie sau pana ce cascavalul s-a topit.

Sunt delicioase atat calde cat si la temperatura camerei, servite impreuna cu ceai de menta.

Leave your impression

