Instaurand Micul dejun

breakfast baby

 

Acum ca Pastele a trecut si detoxifierea inca se petrece in farfurii, eu m-am intors la obisnuitul ritual, cel de a evita carnea cu orice ocazie si de a refuza toate bunatatile ochioase servite de catre mama, sunt mai mult decat incantata sa revin la promisiunea facuta, ideea saptamanala de mic dejun.

Daca v-ati mai invartit pe aici, atunci probabil stiti de postarea facuta acum ceva timp referitoare la Ziua Europeana a Micului Dejun (care s-a intamplat deja pentru prima oara pe 24 aprilie la Bruxelles) si Pledge (Make Time for Breakfast Pledge), ambele initiate de catre Breakfast is Best.

Vreau sa profit de ocazie pentru a multumi echipei Breakfast is Best (desi cu intarziere) pentru feedbackul dat postarii de atunci, inseamna foarte mult pentru mine.

Revin. Ideea mea pentru astazi este un poem delicios: Rulada de pui pe gratar cu branza si usturoi imbracata in lipie si servita cu camembert, capsune, iaurt si sirop de soc cu lamaie. {da, am spus fara carne, dar nu si  pentru voi!}

Rulada: lipie, rulada de pui/piept de pui pe gratar, cascaval, sos de usturoi; ungeti lipia cu sos de usturoi intr-un strat foarte subtire, asezati rulada/pieptul de pui fasii subtiri si cascavalul ras; infasurati si incalziti pe grill pentru 2 minute.
Sirop: apa carbogazoasa, 1 lingura sirop de soc (eu am luat din Carrefour), 1 felie lamaie.

Sa aveti un mic dejun fantastic, dragilor!

   Trandafir

Voi ce ati servit astazi la micul dejun?

Leave your impression

