A doua zi de Paste si rasete

BBQ

Dupa cum am promis, iata-le! {Probabil} ultimile fotografii de la Paste. Sunt facute o parte in Bucuresti, acasa la ai mei parinti, parte la casa din Saftica.

Aerul a fost din cel mai proaspat, vinul din cel rosu si dulce iar vremea fost de partea noastra exact cat sa facem gratarul. Restul a fost ploaie si rasete.

Mi-am provocat foame (din nou!) doar pregatind postarea. [alerg dupa o gustare – sau platouaș, cum ar spune Oana…]

Serviti, va rog, culoare!

wurst

meatarians

The vengeance of the mad chick

chicks

The powder room

The Gathering

Mr. Seen It All

Sauvage

Easter eggs

Salade de Boeuf

Pască

Mother 2.1 aka Granny Dearest

Saint Sarma

Sarmale

Salade de  Boeuf

Smile, The Cake

 


Iepuraș 1, 2, 3 – gratar de carnati, carne de porc si pasare

Iepuraș 4, 5 – dumnealor sunt inca in viata

Iepuraș 9 – eu

Iepuraș 10 – Oua

Iepuraș 11, 16 – Salata de Boeuf

Iepuraș 12 – Pasca facuta de bunica

Iepuraș 13 – Bunica mia

Iepuraș 14, 15 – Sarmale facute de mama

Iepuraș 17 – Cozonac facut de bunica

Leave your impression

